5 tips for creating a good rideshare app

4 نکته برای ساخت یک برنامه تاکسی اینترنتی خوب

برنامه‌های  تاکسی اینترنتی روزبه روز محبوب‌تر می‌شوند. زیرا کاربران این برنامه‌های می توانند بدون دردسرهای رایج رفت و آمد به سرعت به مقصد خودشان برسند. آن‌ها می‌توانند هزینه‌های سفر خودشان را کم کنند، در مکان‌های دلخواه خودشان توقف داشته باشند و در تمام طول سفر احساس امنیت و راحتی کنند. اما برای ساخت یک برنامه تاکسی اینترنتی مناسب یکسری نکات را رعایت کنید، در ادامه 4 مورد از مهم‌ترین آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

1.     مانیتورینگ زمان خودروها را فعال کنید

تا حد زیادی، موفقیت یک برنامه تاکسی اینترنتی به این بستگی دارد که برنامه شما چقدر بر سفرهای جاری نظارت می‌کند. پس از رزرو، اپلیکیشن فاصله خودرو تا مشتری را کنترل می‌کند. این به کاربران شما اجازه می‌دهد تا ببینند چقدر طول می‌کشد تا راننده به آن‌ها برسد و آیا آن‌ها به موقع به مقصد می‌رسند یا خیر. هنگامی که آن‌ها داخل وسیله نقلیه هستند و سفرشان ادامه دارد، نظارت در زمان واقعی نیز بسیار مفید است. این برنامه فاصله بین مکان فعلی و مقصد را به مشتری نشان می‌دهد. بهترین برنامه‌های تاکسی اینترنتی، زمان تخمینی سفر را نشان می‌دهند.

2.     اجازه اشتراک‌گذاری جزئیات سواری

برای ارائه دهندگان برنامه، بسیار مهم است که به مشتریان اجازه دهند جزئیات تاکسی خودشان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند. جزئیات ممکن است شامل مسیر فعلی آن‌ها، وسیله نقلیه‌ای که در آن هستند، شماره پلاک خودرو یا زمان تخمینی رسیدن به مقصد باشد. دانستن اینکه شخصی از وضعیت تاکسی آگاه است باعث می‌شود مشتریان احساس راحتی کنند. افراد دیگر می توانند وضعیت سفر مشتری را پیگیری کنند و در صورت وقوع اتفاق بدی در طول سفر آن‌ها گزارشی ارائه دهند.  کاربران برنامه شما با دانستن اینکه برنامه شما امن است و دوستان آنها دقیقاً می دانند کجا هستند احساس امنیت می کنند. این ممکن است باعث شود که آنها بیشتر از برنامه تاکسی اینترنتی شما استفاده کنند.

3.     شامل گزینه های مختلف پرداخت باشد

هنگامی که یک برنامه تاکسی اینترنتی خوب ایجاد می‌کنید، داشتن انواع گزینه های پرداخت بسیار مهم است: نه پول نقد و نه کارت را نباید دست کم گرفت. داشتن چندین روش پرداخت به مشتریان برنامه شما امکان می‌دهد نحوه پرداخت را انتخاب کنند. داشتن گزینه های پرداخت متعدد، مخاطبان برنامه شما را گسترش می‌دهد و هر ترجیحی را برآورده می‌کند. همچنین مهم است که به کاربران اجازه دهید روش پرداخت خود را قبل از سفر انتخاب کنند. انتخاب یک کارت نقدی یا یک کارت اعتباری سفر آن‌ها را راحت می‌کند؛ زیرا آن‌ها در طول سفر نیازی به بیرون آوردن کیف پول خود ندارند و اگر پول نقد را انتخاب کنند، بلافاصله کل مبلغی را که باید بپردازند، می دانند. به این صورت مشتریان شما راحت‌تر خواهند بود.

4.     چت درون برنامه ای را اضافه کنید

چت در داخل برنامه نیز ساده‌ترین راه برای برقراری ارتباط با راننده در صورتی است که مشتری هر گونه مشکل یا دستورالعملی داشته باشد. چه می‌خواهید آنها بدانند که یک حیوان خانگی آورده‌اید یا اینکه یک چمدان بزرگ دارید، می‌توانید با استفاده از چت درون برنامه این موضوع را اطلاع رسانی کنید و کمک کنید تا راننده آماده باشد. بدون چت درون‌برنامه‌ای، وقتی راننده‌تان شما را با کوله‌پشتی بزرگ و کالسکه‌تان روی پیاده‌رو ببیند، غافلگیر می‌شود. چت‌های درون‌برنامه به مشتری و راننده کمک می‌کند از بسیاری از مشکلات جلوگیری کنند، بنابراین مطمئن شوید که در برنامه تاکسی اینترنتی خودتان این ویژگی را قرار داده‌اید.  

در هنگام ساخت برنامه تاکسی اینترنتی موارد گفته‌شده را در نظر بگیرید

ایجاد یک برنامه تاکسی اینترنتی خوب می‌تواند مشکل باشد. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که باید در آن قرار دهید  که ما فقط برخی از آنها را بررسی کردیم. اما با سهولت دسترسی و امنیت، برنامه شما انتخاب شماره یک کاربران خواهد بود و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تعداد کاربران خودتان را به طور قابل‌توجهی بهبود دهید. شما برای ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی می‌توانید به سپرتا مراجعه کنید. سپرتا با در اختیار داشتن تیمی متخصص این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت انجام می‌دهد. همچنین قیمت سپرتا نسبت به دیگر مجموعه‌ها مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر است. بنابراین بهترین انتخاب ممکن برای ساخت برنامه تاکسی اینترنتی به شمار می‌رود.  

منبع:

5 tips for creating a good rideshare app      
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *