چگونه از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ تاکسی اینترنتی خود استفاده کنید؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین تاکتیک های بازاریابی دیجیتالی است که امروزه وجود دارد. هنگامی که رقابت شدید و بودجه محدود است، شبکه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای تاکسی‌های اینترنتی است تا نام خودشان را مطرح کنند. رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شوند تا افراد با برند شما مواجه شوند، بتوانید به طور موثر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های متعددی را برای کمپین‌های بازاریابی مختلف ارائه می‌دهد. در ادامه چند تاکتیک را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید از شبکه‌های اجتماعی به بهترین نحو ممکن برای تبلیغات تاکسی اینترنتی خودتان استفاده کنید.

1.     به طور منظم داستان ها را به اشتراک بگذارید

به طور مکرر استوری بگذارید و داستان‌های جذاب مربوط به حوزه خودتان را در آن‌ها تعریف کنید؛ زیرا برای تمامی مردم جذاب هستند و به طور قطع آن‌ها را دنبال می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا بسیار دیده شوید.

2.     رانندگان ترغیب کنید تا برای شما پست یا استوری بگذارند

رانندگان خودتان را تشویق کنید تا داستان‌های هیجان‌انگیز یا خنده‌دار خودشان در هنگام کار را به اشتراک بگذارند. به این صورت دیگر رانندگان نیز ترغیب به استفاده از سرویس شما می‌شوند؛ زیرا حس می‌کنند که محیط تاکسی اینترنتی شما علاوه جای مناسبی است. همچنین این عمل ساده به رانندگان تاکسی اجازه می‌دهد تا احساس کنند مورد تایید، شنیده شدن و قدردانی هستند. این می تواند به آن‌ها کمک کند احساس کنند که بخشی از شرکت هستند و حس بهتری داشته باشند.

3.     مسابقه مختلف برگزار کنید و تخفیف بدهید

برگزاری یک مسابقه یا تخفیف قیمت می‌تواند نتایج مهمی به همراه داشته باشد. این موضوع می‌تواند باعث شود تا افراد زیادتری ترغیب به استفاده از تاکسی اینترنتی شما شوند و خود به خود تعداد مشتریان شما افزایش چشمگیری داشته باشد.

4.     از هشتک‌ها استفاده کنید

برای بسیاری از شبکه های اجتماعی، هشتگ ها چیز بزرگی هستند. هشتگ‌ها کمک می‌کند تا افراد به حساب کاربری شما بهتر دسترسی داشته باشند و بهتر بتوانند آن را پیدا کنند. به این صورت تعداد دنبال‌کننده حساب کاربری شما افزایش زیادی خواهد داشت و کارتان برای جذب مشتری جدید نیز راحت‌تر و آسان‌تر خواهد شد.

4. Use hashtags

5.     کمپین های رفرال را راه اندازی کنید

اگر امسال یک تاکسی اینترنتی راه‌اندازی می‌کنید، باید با کمپین‌های رفرال آشنا باشید. این کمپین‌ها می‌تواند رشد شرکت تاکسیرانی شما را افزایش دهد.  بخش رسانه های اجتماعی را در این تلاش فراموش نکنید! تبلیغ (یا حداقل پست در مورد) کمپین رفرال در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است. شما همچنین می‌توانید با شرکت های دیگر همکاری کنید تا دیگران کمپین رفرال شما را تبلیغ کنند.

6.     به‌روزرسانی‌های ترافیک جاده‌ها را به اشتراک بگذارید

ترافیک جاده‌ای برای رانندگان و کاربران حیاتی است. از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا دنبال‌کنندگان خود را از وضعیت ترافیک در منطقه‌ای که تاکسی شما کار می‌کند، مطلع کنید. با انجام این کار، نشان می‌دهید که به مشتریان خود اهمیت می‌دهید و به آن‌ها کمک می‌کنید تا از هر چیزی که ممکن است سفر آنها را به تعویق بیندازد، اطلاع داشته باشند. البته، نقشه های گوگل و سرویس های دیگری وجود دارند که ترافیک را نشان می دهند.

7.     با اینفلوئنسرها همکاری کنید

اینفلوئنسرها می توانند کمی کار سختی باشند، اما می توانند ارزش آن را نیز داشته باشند. اینفلوئنسرها می‌توانند شامل افراد مشهور محلی، وبلاگ نویسان، حساب های محبوب اینستاگرام باشند . آن‌ها می توانند با ذکر نام برند شما به ایجاد آگاهی از برند و افزایش مشتری کمک کنند.اینفلوئنسرهای محلی را در محدوده جغرافیایی خود بررسی کنید و ببینید چه کسی با دیدگاه تاکسی اینترنتی شما مطابقت دارد و به آن‌ها تبلیغ بدهید.

8.     در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید مشتریان یا رانندگان بیشتری جذب کنید، ممکن است لازم باشد از تبلیغات آنلاین استفاده کنید. این تبلیغات ممکن گران به نظر برسند؛ اما به همان اندازه مفید و کاربردی هستند و می‌توانند باعث افزایش کاربران شما شوند. شبکه‌های اجتماعی مختلف گزینه‌های تبلیغاتی مختلفی را ارائه می‌دهند و باید در هنگام تبلیغ‌دهی به الگوریتم آن شبکه دقت کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید. تبلیغات رسانه های اجتماعی منجر به افزایش ترافیک وب سایت، افزایش آگاهی از برند و تولید سرنخ می‌شود.

9.     در رویدادهای محلی شرکت کنید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در صفحات رسانه های اجتماعی خود انجام دهید این است که فالوورهای خود را از رویدادهای منطقه ای که شرکت تاکسی‌رانی شما در آن فعالیت می‌کند، مطلع کنید. مخاطبان شما از اطلاعات قدردانی خواهند کرد و ممکن است از تاکسی شما برای رفت و آمد به رویداد استفاده کنند. علاوه بر این، اسپانسر رویدادهای محلی باشید. مطمئناً این امر باعث جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند می‌شود.

با استفاده از روش‌های گفته‌شده در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کنید

هنگامی که صاحب یک تاکسی اینترنتی هستید، باید با فناوری‌ها و نوآوری‌های در حال تغییر در صنعت خود سازگار شوید. شبکه‌های اجتماعی جدید نیستند؛ با این حال، فعالیت در آن‌ها نیاز به خلاقیت و آزمایش مداوم دارد. امیدواریم این راهنما ایده‌ها و رویکردهای جدیدی را برای کار با آن‌ها ارائه کرده باشد. اساس بازاریابی ثابت است. اما تنها از طریق امتحان کردن چیزهای جدید و آزمایش، خواهید فهمید که کدام تاکتیک برای کسب و کار شما  کارآمد است. شما می‌توانید برای ساخت اپلیکشن تاکسی اینترنتی خودتان و کسب و کارتان به سپرتا مراجعه کنید؛ زیرا دارای تیم تخصصی برای این کار است و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر نسبت به دیگر موارد موجود دارد. سپرتا به شما امکان اضافه‌کردن تمامی ویژگی‌های موردنیازتان در تاکسی اینترنتی را خواهد داد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمامی موارد موردنیاز مشتریان خودتان را فراهم کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام نیز می‌توانید از شماره تلفن‌های موجود در سایت استفاده کنید تا با کارشناسان ما در سپرتا ارتباط بگیرید و ابهام‌های خودتان را از بین ببرید.  

منبع:

How to use social media to promote your taxi business
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *