How your ride-hailing company benefits from using CRM software

نرم افزار CRMبرای تاکسی اینترنتی شما چه سودهایی دارد؟

اکنون همه کسب‌وکارها از نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنند و شرکت‌های تاکسی اینترنتی  نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله قصد داریم، به سودهای این نرم افزار برای شرکت‌های صاحب تاکسی اینترنتی بپردازیم.

CRM چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است. سی ار ام سیستمی است که هدف آن بهبود روابط یک کسب و کار با مشتریان فعلی، یافتن مشتریان احتمالی جدید و جلب مجدد مشتریان سابق است. این سیستم از طریق نرم افزاری عمل می‌کند که به جمع آوری و سازماندهی اطلاعات مشتریان در یک مکان و مدیریت این اطلاعات کمک می‌کند. CRM ها به همان اندازه برای شرکت ها، مشاغل متوسط و کوچک مفید هستند. توانایی آن‌ها در ردیابی و ساده‌سازی فرآیندهای تجاری، آن‌ها را به یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که یک شرکت می‌تواند داشته باشد تبدیل می‌کند.

انواع CRM برای شرکت های تاکسی اینترنتی

اشکال و انواع مختلفی از CRM وجود دارد که می توانید برای تاکسی اینترنتی خود استفاده کنید. برخی از آن‌ها عبارتند از:

CRM عملیاتی

شما را قادر می‌سازد تا بر اساس اطلاعات یا داده‌های به دست آمده از مشتریان، کسب و کار خود را به طور موثر اداره کنید.

CRM مشارکتی

بر نحوه ارتباط و برقراری ارتباط با مشتریان  از طریق همکاری تیم و تامین کنندگان تمرکز دارد.

CRM  تحلیلی

بر استراتژی داده و تجسم تمرکز دارد و به شما امکان می‌دهد درک عمیق تری از مشتریان خود و نحوه تعامل آن‌ها با شرکت خود داشته باشید.

مدیریت کمپین

CRM تحلیلی و عملیاتی را ترکیب می‌کند. برای مدیریت کمپین های فروش و بازاریابی بر اساس داده‌های به دست آمده در سیستم استفاده می‌شود.

CRM استراتژیک

مشتریان را اولویت‌بندی می‌کند و به شما کمک می‌نماید تا تصمیمات آگاهانه‌ای را اتخاذ کنید که بر‌اساس روند بازار است.

چگونه نرم‌افزار CRM می‌تواند برای تاکسی اینترنتی شما سودمند باشد؟

ایده «پرداخت در زمان خرید» همراه با فناوری تلفن همراه، باعث شد تا صنعت تاکسی‌رانی به یک تجارت داغ تبدیل شود و ادغام نرم افزارهای مبتنی بر مشتری مانند نرم افزار CRM شرایط آن را بهتر نیز می‌کند. در اینجا برخی از مهم‌ترین روش‌هایی که نرم‌افزار CRM برای کسب‌وکار شما سودمند است، آورده شده است:

1.     بازاریابی بهینه برای فروش

نرم افزار CRM شما را قادر می سازد تا استراتژی بازاریابی هدفمندتر و مقرون به صرفه تری داشته باشید. این به دلیل توانایی CRM برای ارائه اطلاعات در مورد جمعیت و نیازهای مشتریان شما است. اگر نکات و رفتارهای چالش‌برانگیز مشتریان خود را درک کنید، تشخیص زمان صحیح برای تبلیغ خدمات سوارکاری برای شما آسان‌تر خواهد بود. می‌توانید تبلیغات مرتبط را راه‌اندازی کنید و با دانستن اینکه از داده‌های قابل اعتماد پشتیبان‌گیری شده‌اند، آن‌ها را اجرا کنید. با بهینه سازی تلاش های بازاریابی خود، می توانید سرنخ‌های بیشتری به دست آورید و مشتریان بیشتری را به دست آورید.

2.     خدمات بهتر به مشتریان

نرم افزار CRM برای کمک به کسب و کارها برای بهبود روابط خود با مشتریان ایجاد شده است و این مزیت اصلی آن است. نرم افزار مدرن CRM دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند تمام مخاطبین خود را مدیریت کنید. همچنین اطلاعات مهم مشتری مانند سوابق خرید، اطلاعات جمعیتی و رفتار خرید را جمع‌آوری می‌کند که به بهبود خدمات مشتری شما کمک می‌کند. نرم افزار CRM دسترسی به این داده ها را برای هر فردی در کسب و کار شما آسان می‌کند. اطلاعاتی که سیستم جمع آوری می‌کند به همه اعضای تیم شما اجازه می‌دهد تا مشتریان را بهتر درک کنند. شما می‌دانید چرا آن‌ها تاکسی را انتخاب می‌کنند و از آن چه می‌خواهند. سپس می‌توانید این بازخورد را استفاده کنید تا تجربه بهتری به مشتری ارائه دهید، رضایت مشتری، رتبه بندی و نظرات را بهبود دهید.

3.     بهره وری و کارایی بالاتر

نرم افزار CRM از فناوری اتوماسیون بازاریابی برای مدیریت وظایف کوچک و اطمینان از انجام به موقع تمام فعالیت ها استفاده می کند. بیایید فرض کنیم قصد دارید برای هر مشتری که دارید یک پیام “تشکر” ارسال کنید – می توانید این کار را در CRM  با چند کلیک انجام دهید. از طرف دیگر، می‌توانید CRM خود را خودکار کنید تا پس از اینکه چندین بار از شما حمایت کردند، پیام‌های خاصی را برای مشتریان ارسال کنید. داشبورد CRM به شما بازخوردی در مورد نحوه عملکرد فرآیندهای کسب و کار شما ارائه می دهد.

4.     بهبود پیش‌بینی روند

همانطور که روزانه به تجارت خود می پردازید، بسیار مهم است که عملکرد گذشته خود را مرور کنید و به طور استراتژیک برای آینده برنامه ریزی کنید. صنعت حمل و نقل دائما در حال رشد است. برای زنده‌ماندن باید روندها را پیش بینی کنید. گزارش‌های فروش خودکار در نرم‌افزار CRM شما را قادر می‌سازد تا روندها را شناسایی کرده و ایده‌ای از آنچه در آینده انتظار دارید به دست آورید. به این ترتیب می توانید برای تغییرات برنامه ریزی کنید و خدمات خود را تنظیم کنید. اگرچه ممکن است پیش‌بینی کاملاً دقیقی نداشته باشید، نرم‌افزار CRM شما می‌تواند مواردی را که بیشترین اهمیت را دارند به شما نشان دهد.

از نرم‌افزار CRM برای بهبود روابط خودتان با مشتریان تاکسی اینترنتی استفاده کنید

در این دنیای مشتری محور، داشتن سیستمی که روابط شما با مشتریان را مدیریت می کند، شما را در کسب و کار نگه می دارد. نرم افزار CRM می تواند مزایای فراوانی از حفظ مشتری تا افزایش بهره وری را برای کسب و کار تاکسی اینترنتی شما فراهم کند. منبع: How your ride-hailing company benefits from using CRM software
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *