درراه اندازی تاکسی اینترنتی کنارتان هستیم

پلتفرم سپرتا به عنوان تخصصی ترین راه حل راه اندازی انواع تاکسی های اینترنتی از جمله تاکسی اینترنتی شهری، تاکسی اینترنتی بین شهری، پیک موتوری آنلاین و وانت بار اینترنتی، آمادگی همکاری با کلیه شرکت ها را داراست. (شرکت هایی مثل شرکت های حمل و نقل درون شهری، شرکت های تاکسی سواری بین شهری، شرکت های باربری و شرکت های لجستیک شهری)

ناوگان و تاکسی از شما تاکسی اینترنتی از ما

راه اندازی تاکسی اینترنتی نیازمند ایجاد زیرساخت های هزینه بر مثل تولید اپلکیشن موبایلی، زیر ساخت سرور و دیتا سنتر، زیر ساخت امنیتی، توسعه و نگهداری، به روزرسانی نرم افزار مدیریتی و تیم اجرایی مدیریتی و بازاریابی دارد.

شرکت های حمل و نقلی برای راه اندازی تاکسی اینترنتی با استفاده از پلتفرم سپرتا، صرفا می بایست خودرو و ناوگان خود را در سیستم تعریف کنند و تمامی زیر ساخت های لازم توسط سپرتا ارائه می شود!

مزایای پلتفرم سپرتا

سرورهای قدرتمند
در دیتاسنترهای معتبر

مرکز تماس
24 ساعتـه

محیط جذاب
و کاربرپسند

بدون
نیاز به هزینه

پشتیبانی
از ناوگان متنوع

مشارکت با شرکت های تاکسی سواری بین شهری

با توجه به اهمیت استفاده از تاکسی های مورد تایید در سفرهای بین شهری،  سپرتا به منظور تامین امنیت و ایمنی،  سفر مسافرین بین شهری خود را با همکاری شرکت های تاکسی سواری بین شهری، انجام خواهد داد. لذا سپرتا شرایط ویژه ای را برای شرکت های تاکسی سواری بین شهری برای راه اندازی تاکسی اینترنتی در نظر گرفته است.

صدور صورت وضعیت مسافری

در پلتفرم سپرتا، مسئولیت صدور صورت وضعیت، بر عهده شرکت های تاکسی سواری بین شهری خواهد بود و درامد آن نیز متعلق به آنها است.