6 questions you should ask yourself before choosing an airport taxi

6 سوالی که قبل از انتخاب تاکسی فرودگاه باید از خودتان بپرسید؟

شما فردی پر مشغله هستید که یک پرواز صبحگاهی دارید. برای دریافت کارت پرواز خود باید به موقع در ترمینال بین المللی حضور داشته باشید. چیزی که برای رسیدن به این پرواز نیاز دارید یک تاکسی فرودگاه است.  به لحظاتی فکر کنید که به تازگی در فرودگاه امام رسیده‌اید و نیاز به یک تاکسی برای رسیدن به مقصد خودتان دارید؛ اما باید برای گرفتن تاکسی باید منتظر بمانید. آیا بعد از یک سفر طولانی و طاقت فرسا، انرژی لازم برای انتظار تاکسی را دارید؟ با در نظر گرفتن این دو موقعیت، بهتر است از قبل یک تاکسی فرودگاهی مطمئن برای پروازهای جاری خود رزرو کنید. برای گرفتن تاکسی باید به چه مواردی دقت کنید؟ آیا عوامل مهمی وجود دارد که در انتخاب تاکسی فرودگاه در نظر گرفته شود؟ در این مقاله به این عوامل می‌پردازیم و آن‌ها را بیان می‌کنیم.

6 سوالی که باید هنگام انتخاب تاکسی فرودگاه بپرسید؟

هنگام انتخاب سرویس تاکسی فرودگاهی، حتما این شش سوال را از خودتان بپرسید.

1.     در کجا قرار دارید؟

در اولین قدم باید از خودتان بپرسید که در کجا قرار دارید تا بتوانید با توجه به آن از راننده مکان دقیقش را بپرسید و به این صورت متوجه شوید که آیا راننده تاکسی نزدیک شما قرار دارید یا نه؟ به این صورت می‌توانید نزدیک‌ترین خودروی ممکن را برای حمل و نقل به فرودگاه انتخاب کنید

2. ساعت کاری شما به چه صورتی است؟

شما باید به طور کامل در مورد ساعت‌های کار خودتان اطلاعات داشته باشید. تصور کنید یک مشتری به شما نیاز دارد، شما باید کار او را انجام دهید و کارتان در ساعت‌های پایانی شب تمام می‌شود. همچنین شما یک پرواز در ساعت 2 نیمه‌شب به خارج از ایران دارید.  آیا می‌‌توانید در چنین ساعتی تاکسی خطی پیدا کنید؟ جواب این سوال خیر است. شما باید تاکسی فرودگاهی پیدا کنید که به صورت 24 ساعته کار می‌کند و متعهد است که در هر ساعت از شب و روز به شما خدمت کند. به این صورت برای گرفتن تاکسی تنها کاری است که باید انجام دهید، تماس با آن سرویس یا استفاده از اپلیکیشن آن‌ها است.

3. آیا زمان پرواز را به طور دقیق دنبال می‌کنید؟

به طور معمول پروازها تاخیر دارند و دیرتر از موعد به فرودگاه می‌رسند. این موضوع باعث می‌شود تا شما با بی‌نظمی زیادی روبه‌رو شوید. برای بروز چنین اتفاق‌هایی بهتر است تاکسی پیدا کنید که از این موضوع اطلاع داشته باشد. تاکسی فرودگاه چنین است و رانندگان آن به صورت لحظه‌ای در مورد پروازها اطلاع دارند. آن‌ها شما به موقع شما را سوار یا پیاده می‌کند. به این صورت شما می‌توانید در زمان مناسب به پرواز خودتان برسید.

4. هزینه تاکسی و گزینه های پرداخت چیست؟

شما باید قبل از استفاده از تاکسی هزینه‌اش را به صورت دقیق بررسی کنید. به این صورت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با هزینه مناسبی می‌توانید به مقصد خودتان برسید. همچنین باید به طور کامل گزینه‌های پرداخت و روش‌های مختلف موجود را بررسی کنید تا در این مورد نیز به اطمینان کامل برسید.

5. تاکسی موردنظر چه امکاناتی دارد؟

قبل از گرفتن تاکسی باید امکانات آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. آیا سرویس تاکسی شما از افراد دارای معلولیت پشتیبانی می‌کند؟ آیا آن‌ها برای افراد دارای معلولیت شدید ویلچر و کمربند ایمنی برای کودکان دارند؟ آیا کارکنان تاکسی مودب هستند؟ این‌ها سوالاتی است که قبل از انتخاب تاکسی باید بپرسید.

6. چرا باید سرویس تاکسی فرودگاه موردنظر را انتخاب کنید؟

در نهایت باید تاکسی موردنظر را بررسی تا متوجه شوید که مزیت‌های آن نسبت به دیگر سرویس‌ها چیست و چرا باید آن‌ها را انتخاب کنید. به این صورت می‌توانید بهترین سرویس تاکسی فرودگاهی را پیدا کنید و این کار را با اطمینان کامل انجام دهید.

تاکسی فرودگاهی خودتان را از طریق سپرتا رزرو کنید

شما می‌توانید برای رزرو تاکسی فرودگاهی خودتان از سپرتا استفاده کنید. تاکسی‌های موجود در سپرتا متنوع هستند و تنوع خودروها آن‌ها بسیار بالا است. به این صورت می‌توانید با توجه به شرایط خودتان خودروی موردنظرتان را پیدا کنید. همچنین قیمت‌های سپرتا نسبت به دیگر سرویس‌دهنده‌ها مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر است. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید با کم‌ترین هزینه ممکن تاکسی خودتان را رزرو کنید.

منبع:

6 questions to ask before choosing an airport transportation service        
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *