4 Airport Taxi Misconceptions You Should Ignore

4 باور غلط درباره تاکسی فرودگاه که باید نادیده بگیرید

چند وقت یکبار برای سفر  از هواپیما استفاده می کنید؟ اگر اغلب از آن استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد با مشکل رسیدن به موقع به فرودگاه یا بازگشت از این مکان روبه‌رو شده‌اید. بهترین راه برای خداحافظی با این فکر وحشتناک استفاده از ترانسفر فرودگاهی یا تاکسی فرودگاه است. این به شما امکان می‌دهد بتوانید راحت و مقرون به صرفه جابه‌جا شوید. تاکسی فرودگاه یکی از با ارزش ترین انواع حمل و نقل عمومی در جهان است. آنها تقریباً در هر جایی که مردم روی کره زمین زندگی می کنند در دسترس هستند. با وجود جذابیت بسیار زیاد و دسترسی آسان، یکسری باور غلط در مورد تاکسی فرودگاه وجود دارد. این باورها باعث می‌شود تا برخی از افراد نسبت به استفاده از تاکسی فرودگاه ترس داشته باشند. در این مقاله این باورهای غلط را برای شما بیان می‌کنیم.

1.     شما نمی توانید به موقع به مکان خود برسید

نه این درست نیست در حقیقت، تاکسی فرودگاه به دلیل وقت‌شناسی و به‌ویژه به‌موقع بودن شهرت دارد. بنابراین، شما بلافاصله بعد از ررزرو می‌توانید زمان رسیدن تاکسی را مشاهده کنید. به این صورت نیاز نیست تا مدت‌ها در فرودگاه منتظر بمانید و به پرواز خودتان در زمان مناسب می‌رسید. همچنین تاکسی فرودگاه برای رفت و آمد در شهر نیز گزینه مناسبی است؛ زیرا دردسر کم‌تری دارد و رانندگان آن به خوبی در مورد مسیرهای خلوت شهر اطلاعات دارند.

2.     تاکسی فرودگاه ممکن است به اندازه کافی راحت نباشد

این باور به طور غلط است، تاکسی فرودگاه بسیار راحت و امکانات بسیار زیادی دارد. به این صورت شما می‌توانید آسایش بیشتری داشته باشید و به فرودگاه برسیدو.

3.     به نظر می رسد رزرو ترانسفر فرودگاهی سخت باشد

قطعا نه! برنامه تاکسی فرودگاه به شما امکان رزرو آنلاین یا تلفنی را می‌دهد. تنها چیزی که برای برنامه‌ریزی آنلاین حمل و نقل خود نیاز دارید یک تلفن با اتصال به اینترنت است. پس از رسیدن به فرودگاه می‌توانید سفر خود را رزرو کنید و همچنین به محض خروج از فرودگاه، مطمئناً تاکسی شما منتظر شما خواهد بود تا شما را به مقصد برساند.

4.     تاکسی فرودگاه روش حمل و نقل گران قیمتی هستند

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد تاکسی‌ها این است که آن‌ها بسیار گران هستند و به همین دلیل مردم ترجیح می‌دهند تا خودشان رانندگی کنند یا از اتوبوس یا مترو استفاده کنند که 100% اشتباه است؛ زیرا گرفتن تاکسی به طور قابل توجهی راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. هنگامی که از خودرو خودتان استفاده می‌کنید، باید هزینه پارکینگ، بنزین و نگهداری و سایر موارد را بپردازید. با این حال، این هزینه ها هنگام استفاده از تاکسی فرودگاه وجود ندارد. از طرف دیگر، استفاده از مترو یا اتوبوس سخت است.

باورهای غلط در مورد تاکسی فرودگاه را دور بریزید

این افکار غلط و نادرست به طور کلی دور بریزید و به دنبال سرویس تاکسی فرودگاه مناسب خودتان بگردید. سپرتا یکی از بهترین سرویس‌های تاکسی فرودگاهی است که شما می‌توانید برای گرفتن تاکسی فرودگاه از آن استفاده کنید؛ برای این کار تنها کافی است، اپلیکیشن سپرتا را از سایت ما دانلود کنید.

منبع:

5 Misconceptions About Airport Transfers That You Should Ignore    
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *