10 common mistakes to avoid when booking an airport taxi!

10 اشتباه رایج در رزرو تاکسی فرودگاه

وقتی به دنبال رزرو تاکسی هستید، متوجه خواهید شد که گزینه های مختلفی برای انتخاب دارید.به طور معمول یافتن تاکسی ارزان اولویت اصلی افراد مختلف است و این باعث می‌شود تا یکسری موارد مهم دیگر را نادیده بگیرید. در این مقاله چند مورد از معمول ترین خطاهای رزرو تاکسی و پیشنهاداتی برای اجتناب از آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

1.   انتخاب نکردن تاکسی مناسب

یک اشتباه رایج که بسیاری از مردم مرتکب می شوند، این است که نوع وسیله نقلیه ای را که قرار است استفاده کنند،  بررسی نمی‌کنند. این موضوع باعث می‌شود تا مواردی مانند کمبود فضا برای قراردادن وسایل خودشان روبه‌رو شوند. تاکسی‌ فرودگاه مجموعه‌ای از خودروها را در اختیار دارد که هر کدام در اندازه‌های متفاوتی هستند تا همه افراد بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

2.   رزرو تاکسی در آخرین لحظه

همیشه مهم است که تا جایی که می توانید تاکسی را از قبل رزرو کنید، حتی اگر درگیر استرس لحظه آخری بسته بندی وسایل خودتان برای سفر هستید. اگر تاکسی فرودگاه خودتان را در لحظه آخر رزرو کنید؛ امکان دارد که تاکسی گیرتان نیاید و پرواز خودتان را به طور کلی از دست بدهید. از رزرو تاکسی در آخرین لحظه خودداری کنید زیرا ممکن است، تاکسی موجود نباشد.

3.   عدم مطالعه قوانین کنسل‌کردن تاکسی

به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده، پروازها گاهی با تأخیر مواجه می‌شوند یا حتی لغو می‌گردند. ضروری است که در صورت بروز چنین اتفاقی با قوانین کنسلی تاکسی فرودگاه آشنا باشید و آن را مطالعه کنید.

Not reading the taxi cancellation rules

4.    عدم تحقیق در مورد شرکت تاکسی‌رانی

تحقیق در مورد شرکت‌های تاکسی‌رانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. در هنگام انجام این کار، خدمات و قیمت شرکت موردنظر را بررسی کنید تا از مناسب‌بودن آن‌ها اطمینان کافی حاصل کنید. به این صورت می‌توانید با مقرون به صرفه‌ترین هزینه، بهترین تاکسی ممکن را رزرو کنید.

5.   رزرو تاکسی از طریق یکی از آژانس های مسافرتی

این یکی دیگر از اشتباهات رایجی است که افراد هنگام رزرو تاکسی به یک مکان خاص در شهر مرتکب می‌شوند. به جای استفاده از یک واسطه، مانند آژانس مسافرتی، برای رزرو تاکسی، باید مستقیماً با یک شرکت معتبر  تاکسی فرودگاه تماس بگیرید. ما در سپرتا تخفیف هایی ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما می توانند از خدمات تاکسی ما با قیمتی مقرون به صرفه استفاده کنند.

6.   ارائه مکان اشتباه

اشتباه رایج دیگری که بسیاری از مردم مرتکب می شوند، اما اشتباهی که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید، ارائه مکان اشتباه است. در صورت بروز این اتفاق راننده برای سوار کردن شما به مکان نادرستی می رود. سپس، زمانی که او نتواند موقعیت شما را بیابد و با شما ارتباط برقرار کند، میزانی از زمان تلف می‌شود. در نتیجه سفر به مقصد نیز به تاخیر می‌افتد. این موضوع که گاهی اوقات امکان  ارائه مکان درست وجود ندارد، قابل درک است. برای رفع مشکلات احتمالی در این زمان‌ها همیشه با رانندگان تاکسی در تماس باشید و محل سکونت خود یا هر مشکلی را که دارید به آن‌ها اطلاع دهید.

7.  چک نکردن زمان پرواز

حتی پس از رزرو تاکسی سرویس، باید به یاد داشته باشید که حداقل یک بار زمان پرواز را بررسی کنید. این به این دلیل است که اگر زمان پرواز بدون اطلاع شما تغییر کند و برای آن آمادگی نداشته باشید، امکان دارد که از پرواز جا بمانید یا زمان زیادی از شما تلف شود. از طرف دیگر، اگر زمان رسیدن پرواز را زیر نظر داشته باشید، در صورت تغییر به راحتی می توانید سرویس تاکسی فرودگاه خودتان را تغییر دهید.

8.     عدم قراردان وقت کافی برای آماده‌شدن

زمانی که صحبت از ترانسفر تاکسی فرودگاهی به میان می‌آید، نمی توان روی اهمیت گذاشتن زمان کافی برای آماده‌شدن تاکید نکرد. از این گذشته، هیچ چیز استرس زاتر از این نیست که قبل از سوار شدن به هواپیما عجله داشته باشید و احساس اضطراب کنید. همیشه مطمئن شوید که قبل از بلند شدن هواپیما زمان زیادی برای رسیدن به ترمینال خود دارید، با اضافه کردن یک یا دو ساعت اضافی به مدت زمانی که تخمین می‌زنی،د سفر با تاکسی طول بکشد، می‌توانید با آرامش کامل به فرودگاه برسید و از این نظر مشکلی نداشته باشید، حتی اگر ترافیک سنگین یا تأخیر غیرمنتظره دیگری وجود داشته باشد،

9.   همراه نداشتن مدارک مهم

اکثر مردم به یاد دارند که لباس و سایر لوازم جانبی خود را آماده کنند؛ اما فراموش می کنند که گذرنامه و سایر اسناد رسمی خود را بیاورند. اگر اسناد مهم فراموش شوند، ممکن است پروازتان و سفرتان خطر بیفتد. حتی اگر تاکسی فرودگاه ما شما را به موقع به آنجا برساند، اگر مدارک لازم را به همراه نداشته باشید، نمی‌توانید سوار هواپیما شوید. گذاشتن مدارک خود در خانه یک خطای بزرگ است. مطمئن شوید که تمام مدارک لازم، از جمله نام و اطلاعات تماس افرادی که در مقصد خود با آن‌ها ملاقات خواهید کرد را به همراه خودتان دارید.

10.  فراموش‌کردن حیوانات خانگی

برخی از رانندگان هستند که از حمل حیوانات خانگی خودداری می‌کنند و شرکت‌های خاص به مشتریان اجازه نمی‌دهند حیوانات را با وسایل نقلیه خود حمل کنند. توصیه می‌شود که حیوانات در قفس های مخصوص سفر حمل شوند. همیشه شرایط و ضوابط شرکت تاکسی‌رانی برای حمل و نقل حیوانات خانگی را بررسی کنید تا اطمینان کافی را از امکان حمل و نقل آن‌ها حاصل کنید.

با اجتناب از این اشتباهات؛ راحت‌تر به فرودگاه برسید

استفاده از تاکسی فرودگاه بسیار راحت است و می‌تواند کار شما برای رفت و آمد به این مکان را راحت کند. اما باید در هنگام استفاده از آن نکات گفته‌شده را در نظر بگیرید تا دچار مشکلی نشوید و بتوانید با خیال آسوده از آن بهره ببرید. شما می‌توانید برای رزرو تاکسی فرودگاه به سپرتا مراجعه کنید. سپرتا قیمت منحصر به فردی دارد و امکان رفت و آمد بدون دردسر و راحت را برای شما ممکن می‌سازد تا در این جهت دغدغه‌‎‌ای نداشته باشید.  

منبع:

TOP 24 common mistakes to avoid when booking an airport taxi    
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *