تاکسی بین شهری سپرتا

تاکسی دربستی بین شهری

سپرتا اپلیکیشن رزرو تاکسی است. سپرتا با پشتوانه تاکسی های عمومی (ع پلاک) و تاکسی های شهری (ت پلاک) تحت نظارت شرکت های حمل و نقلی به ارائه سرویس تاکسی دربستی بین شهری به مردم عزیز می پردازد. سپرتا علاوه بر ارایه سرویس های حمل و نقلی، یک بازارگاه حمل و نقل مسافر می باشد. در این بازارگاه، مسافرین امکان مقایسه قیمت و خدمات شرکت های حمل و نقلی را خواهند داشت.

مزایای استفاده از تاکسی های سپرتا

خدمات شبانه روزی

24ساعت شبانه روز در 7 روز هفته درخواست تاکسی نمایید

بیمه مسافر

بیمه مسافرین با صدور صورت وضعیت توسط شرکت های حمل و نقل مسافری

رانندگان مجرب

رانندگان مورد تایید سازمان راهداری و تاکسیرانی دارای کارت هوشمند رانندگان

قیمت رقابتی

مقایسه قیمت و انتخاب تاکسی توسط مسافر

روش های رزرو خودرو بین شهری

آنچه با سپرتا در سفرهای بین شهری خواهید داشت

ایمنی

تاکسی های بین شهری و پایانه ای همواره از سوی سازمان تاکسیرانی و سازمان راهداری مورد بازرسی قرار می گیرند و رانندگان آنها نیز در طول سال پس از دیدن دوره های مختلف موفق به اخذ کارت هوشمند و سلامت رانندگان مورد تایید سازمان راهداری و سازمان تاکسیرانی می گردند.

امنیت سفر

کلیه مسافرین تاکسی اینترنتی بین شهری سپرتا می توانند در صورت ضرورت لینک ردیابی و نظارت بر خودرو و راننده را برای خانواده یا دوستان خود ارسال نمایند تا آنها بتوانند به صورت لحظه ای مسیر حرکت شما را از روی نقشه رصد نمایند . همچنین کلیه ناوگان تحت پوشش شرکت به صورت لحظه ای در حال نظارت و پایش از طریق نقشه می باشند.

اطمینان

مسافرین بین شهری می توانند دارای صورت وضعیت جهت بیمه مسافری می باشند و در طول مسیررانندگان می بایست کارت هوشمند و صورت وضعیت مسافری خود را در پلیس راه های بین راه مورد تایید قرار نمایند

خودروهای متنوع برای همه سلایق

خدمات جانبی سفرهای بین شهری

سفر گروهی بین شهری با تاکسی ون های سپرتا

سپرتا با داشتن تعداد بالای تاکسی ون، امکان ارائه سفر های گروهی با تاکسی ون را برای مسافرین فراهم کرده است. تاکسی های ون با ظرفیت های حمل مسافر 9 و 13 نفر و ظرفیت حمل بار تا 10 چمدان، خودرو مناسبی برای سفرهای خانوادگی، توریستی و گردشگری است. رانندگان تاکسی های ون با آشنایی کامل نسبت به جاده های ایران و فرهنگ کشورمان، شرایط سفر ایده آل را برای شما فراهم می کنند.

ثبت نام راننده بین شهری

سوالات متداول

 نرخ کرایه تاکسی های مورد استفاده در سپرتا  شناور است. عواملی مانند طول مسیر، نوع جاده و سختی مسیر، میزان مسافر شهر مقصد، نوع خودرو و میزان ترافیک، قوانین کرایه تاکسی آن فرودگاه، هزینه های صدور صورت وضعیت و بیمه مسافری، و نهایتا خدمات و تخفیفات شرکت ها بر قیمت تاثیر می گذارند. نکته مهم در قیمت کرایه تاکسی ها با توجه به حق انتخاب توسط مردم، رقابتی بودن آن خواهد بود. و مبلغ کرایه سفر پس از صدور بلیط به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

با توجه به محدود بودن تاکسی های بین شهری و محدوده مسیر آنها بهتر است از قبل تاکسی خود را رزرو نکنید. با رزرو تاکسی، دیگر نیازی به مراجعه به پایانه نخواهد بود و تاکسی به صورت دربست در زمان دلخواه مورد نظر به درب منزل یا مبدا شما مراجعه می کند.

در تاکسی های بین شهری با توجه به ظرفیت  (نفر تعریف شده)   می توانید از آن استفاده کنید. و صدور صورت وضعیت مسافری با توجه به ظرفیت خودرو انتخابی خواهد بود.