What are the best internet taxi applications in the world?

بهترین اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی جهان چیست؟

هر کسب‌وکاری برای بقای خود باید ابزاری برای درآمدزایی پیدا کند، اما این روش‌ها متفاوت هستند. چندین روش برای راه اندازی یک شرکت وجود دارد؛ یکی از بزرگترین آن‌ها ایجاد تاکسی اینترنت است. بر اساس تحقیقات، ارزش بازار تاکسی در سال 2023 به 253.27 میلیارد دلار و تا سال 2028 به 388.79 میلیارد دلار می‌رسد. در درازمدت، پیش‌بینی می‌شود که حوزه تاکسی اینترنتی به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات حمل و نقل و درخواست خودرو توسعه چشمگیر‌تری یابد. بنابراین، الان زمان مناسبی برای شرکت‌ها است تا در مورد چگونگی راه اندازی یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی و افزایش رشد و درآمد خودشان آگاهی پیدا کنند. در این مقاله با 9 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی که در سطح جهانی شهرت دارند آشنا می‌شوید تا آن‌ها را بشناسید و بتوانید از کارهایی که آن‌ها کرده‌اند الگوبرداری کنید.

چرا راه‌اندازی تاکسی اینترنتی سودمند است؟

راه حل توسعه اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به عنوان پیوندی برای اتصال خدمات تاکسی به مشتریان عمل می‌کند. اگر قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، در اینجا برخی از مزایای اپلیکیشن تاکسی اینترنتی را توضیح خواهیم داد:

افزایش قرار گرفتن در معرض دید مشتریان

در دوران مدرن، مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از برنامه‌های گوشی‌های هوشمند برای سفارش تاکسی به جای روش قدیمی تماس با آژانس برای رزرو تاکسی یا انجام آن در حال حرکت استفاده کنند. در نتیجه، اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی، باعث می‌شوند تا شما بیشتر در معرض دید مشتریان باالقوه قرار بگیرید و به مصرف‌کنندگان بیشتری اجازه می‌دهند تا شما را بشناسند و از خدماتتان استفاده کنند.

دسترسی آسان

به وجود آمدن اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی باعث شده است تا مردم بتوانند راحت‌تر و با چند کلیک از طریق گوشی تلفن همراه خودشان تاکسی رزرو کنند. به این صورت میزان در دسترس‌بودن تاکسی برای مردم بهبود پیدا کرده است که باعث افزایش راحتی مردم می‌گردد.

بازدهی بالا

داشتن یک اپلیکیشن تاکسی اینترنتی درآمد زیادی برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند و سبب می‌گردد تا بتوانید سودی خوبی به دست بیاورید؛ به همین دلیل از راه‌اندازی آن غافل نشوید.

افزایش دید و آگاهی برند

یک اپلیکیشن رزرو تاکسی قابل اعتماد، شکاف بین رانندگان و مشتریان را پر می‌کند. همچنین با دانلود اپلیکیشن تاکسی اینترنتی شما، افراد بیشتری نسبت به برندتان آگاهی پیدا می‌کنند و آن را می‌شناسند که این موضوع میزان اعتبار برندتان را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

9 اپلیکیشن برتر تاکسی اینترنتی

قبل از راه‌اندازی اوبر، یک دهه پیش، گرفتن تاکسی آسان نبود. مردم مجبور بودند در هوای سرد یا گرم منتظر یک تاکسی بمانند و ممکن بود که تاکسی پر باشد؛ بنیان‌گذاران Uber با تجزیه و تحلیل عالی، این چالش را تشخیص دادند و ایده رزرو اپلیکیشن تاکسی اینترنتی با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه را مطرح کردند که به سرعت محبوب شد. پس از آن صنعت تاکسی اینترنتی رونق زیادی گرفت و بسیاری از سرمایه‌گذاران اپلیکیشن‌های مقرون به صرفه رزرو تاکسی را ارائه کردند. در زیر بهترین اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی موجود در جهان را می‌توانید ببینید:

1.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی  Indriver

InDriver یکی از برنامه های پیشرو برای رزرو تاکسی در جهان است و به دلیل تجربه سواری روان و قابل اعتماد خود، از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. این برنامه یکی از کاربرپسندترین برنامه‌های تاکسی اینترنتی و خدمات تحویل است، چون می‌توانید با راننده‌های تاکسی آن در مورد هزینه تاکسی مذاکره کنید. به دلیل سهولت دسترسی و رویکرد مشتری محور، InDriver در بیش از 31 کشور از جمله روسیه، هند و قزاقستان قابل دسترسی است.

2.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی  OLA

اگر به دنبال حمل و نقل آسان و ایمن هستید، Ola یکی از بهترین برنامه های رزرو تاکسی در تمام دوران است. با دسترسی آسان آن، می‌توانید دقیقاً آنچه را که برای هر مناسبتی نیاز دارید، با مجموعه‌ای باورنکردنی از وسایل نقلیه، از جمله خودروهای ارزان قیمت و SUV‌های لوکس، به دست آورید. در بیش از 100 شهر در سراسر هند فعالیت می‌کند. این برنامه به دلیل رابط کاربری بسیار ساده اش شناخته شده است. شما همچنین می توانید یک Ola را به صورت ساعتی استخدام کنید. Ola رانندگان دارای گواهینامه را به مسافران نمایش می‌دهد که خودروهای ایمن، تمیز و راحتی دارند.

3.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Uber

Uber شرکت مادر اوبر در سیلیکون ولی سانفرانسیسکو مستقر است. این شرکت تاکسی معروف در تمام شهرهای بزرگ حضور دارد. استراتژی قیمت‌گذاری پویا Uber، رانندگان را در زمان‌های مهم به مناطق خاصی می‌کشاند و احتمال در دسترس بودن یک وسیله نقلیه در زمان اوج تقاضای مشتری را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، انتخابی مقرون به صرفه برای هر محدوده‌ای از بودجه به حساب می‌آید و با قیمت رقابتی و تخفیف های انحصاری به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند با صرف کم‌ترین هزینه ممکن تاکسی رزرو کنند.

4.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Lyft

Lyft یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی است که افراد را برای جابجایی مشتریان با خودروهای شخصی خود به کار می‌گیرد. به دلیل خدمات ایمن خود، در یکی از 10 برنامه برتر رزرو تاکسی قرار دارد. Lyft با روش دقیق غربالگری راننده و توجه به ایمنی خدماتش را نسبت رقیبانش متمایز کرده است. Lyft، قبل اعطای مجوز امکان دریافت مسافر بررسی می‌کند که همه رانندگان گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشند و پیشینه آن‌ها را به طور کامل بررسی می‌کند.

5.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Savaari

ساواری بزرگترین اپلیکیشن اجاره خودرو و رزرو تاکسی هند است. این برنامه امکان انتخاب از میان گزینه‌های متنوعی از اتومبیل‌ها را برای اجاره ممکن می‌سازد و کمک می‌کند تا مشتریان بتوانند از تاکسی مطمئن و اقتصادی بهره‌مند شوند. علاوه بر این، ساواری دارای کادر پشتیبانی مشتریان است که در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به هرگونه سوال یا مشکل است. در طول سال، ساواری طیف وسیعی از تخفیف ها  ویژه را ارائه می‌دهد. در صورت استفاده از این تخفیف‌ها مشتریان می‌توانند در هزینه اجاره خود صرفه جویی کنند.

6.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Mega

MegaCabs که در سال 2001 تأسیس شد، اولین سرویس تاکسی رادیویی هند بود که جایگزین اجاره خودروهای بلندمدت و کوتاه مدت را ارائه کرد. بنابراین، چه بخواهید یک سفر سریع و بدون دردسر به فرودگاه داشته باشید یا یک رانندگی آرام در شهر، ناوگان آن در اختیار شما است. Mega Cabs یک راه حل پرداخت امن ارائه می‌دهد که از تراکنش‌های نقدی و هزینه‌های پنهان آن جلوگیری می‌کند. مشتریان همچنین در هنگام استفاده از این برنامه می‌توانند مسیر مورد استفاده راننده را بررسی کنند و موقعیت تاکسی خود را با استفاده از ابزار ردیابی GPS دنبال نمایند.

7.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Blacklane

Blacklane internet taxi application بلک‌لین، که در سال 2011 توسط ینس وولترف و فرانک استیویر تأسیس شد و رویکرد بهتر، مقرون به صرفه، قابل اعتماد و کارآمد برای برنامه‌ریزی و مدیریت تاکسی‌ها ابداع کرد. Blacklane Limo یک جایگزین مقرون به صرفه برای خدمات اجاره خودرو معمولی و گران است. وب سایت و اپلیکیشن موبایل بلک لین به کاربران این امکان را می‌دهد که یک لیموزین برای سفرهای ساعتی یا یک طرفه رزرو کنند. از آنجا که هدف این شرکت تبدیل شدن به قابل اعتمادترین و در دسترس‌ترین خدمات خودروی ممتاز در جهان است، آن‌ها امکان صرفه‌جویی اقتصادی زیادی را برای افرادی که خدمات خودروی خود را از قبل برنامه ریزی می کنند، فراهم می‌کنند.

8.     اپلیکیشن تاکسی اینترنتی Grab

تنها در چهار سال از آغاز به کار آن به عنوان GrabTaxi در سال 2012، خدمات تاکسی اینترنتی و تحویل غذا  آن به محبوب‌ترین خدمات آسیای جنوب شرقی تبدیل شده است. برنامه Grab به شما امکان می دهد از 7 روز قبل یک تاکسی رزرو کنید. برخلاف تاکسی‌های محلی، که ممکن است در بسیاری از مکان‌ها غیرقابل اعتماد باشند، Grab شما را قادر می‌سازد تا فوراً یک سفر را از طریق تلفن هوشمند خود برنامه‌ریزی کنید، منتظر آن بمانید و سپس از طریق برنامه یا پول نقد پرداخت آن را انجام دهید. این ویژگی سفر را برای خارجی‌ها ایمن‌تر می‌کند، زیرا دیگر نگران استفاده از تاکسی بدون مجوز نخواهند بود.

9.     اپلیکشن تاکسی اینترنتی Jugnoo

Jugnoo که اغلب به زبان محلی به عنوان “Savari India ki” (سوار هند) شناخته می‌شود، یک برنامه رزرو تاکسی هندی است که حمل و نقل قابل اعتماد و ارزان را در سراسر شهرهای بزرگ هند فراهم می‌کند. شبکه گسترده رانندگان Jugnoo به دنبال ارائه خدمات حمل و نقل آسان و موثر به مشتریان خود است. نرم‌افزار رزرو تاکسی اینترنتی قابل تنظیم Jugnoo Taxi به شما امکان می‌دهد با یک کلیک ساده، سفر رزرو کنید. از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی آن، می‌توانید به صورت لحظه‌ای رانندگان خود و همچنین مکان آن‌ها را دنبال کنید.

برای ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خودتان آماده هستید؟

اپلیکیشن‌های رزرو تاکسی در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و روال روزانه ما تبدیل شده‌اند. با تقاضای رو به رشد خود، این پتانسیل را دارد که یک گزینه سرمایه گذاری قابل اعتماد برای شرکت‌ها باشد. بنابراین، این زمان مناسبی است که به دنبال یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن مانند سپرتا باشید تا از این فرصت استفاده کند و سرمایه‌گذاری را به سمت حوزه‌های جدی آغاز کند. می‌توانید هزینه‌های توسعه برنامه رزرو تاکسی را بررسی کنید و ویژگی‌هایی را اضافه کنید که با سایر برنامه‌های موجود در بازار رقابت می‌کنند. سپرتا راه‌اندازی برنامه تاکسی اینترنتی را با کم‌ترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهد تا بتوانید با استفاده از آن با دیگر رقیبان به خوبی رقابت کنید. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما برای راه‌اندازی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خودتان تماس بگیرید.

منبع:

A Deep Dive into the Top 10 Taxi Booking Apps of 2023  
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *