سپرتا بلاگ
Imam Khomeini Airport taxi reservation

رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی

امکان رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی (ره) در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی فرودگاه (سپرتا) فعال گردید.

سپرتا مجری انحصاری تاکسی فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد که از طریق آن مسافرین محترم می توانند خدمات مختلف تاکسی فرودگاه را دریافت نمایند. استفاده از این اپلیکیشن باعث می‌شود مسافرین بتوانید تاکسی مد نظر خود را بدون دغدغه از قبل و در تاریخ مورد نظر رزرو نموده  و با آسودگی خاطر به فرودگاه امام خمینی سفر نمایند. استفاده از خدمات تاکسیرانی فرودگاه باعث می گردد در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

استفاده از این اپلیکیشن باعث می‌شود مسافرین بتوانید تاکسی مد نظر خود را بدون دغدغه از قبل و در تاریخ مورد نظر رزرو نموده  و با آسودگی خاطر به فرودگاه امام خمینی سفر نمایند. استفاده از خدمات تاکسیرانی فرودگاه باعث می گردد در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

کرایه رزرو تاکسی فرودگاه

کرایه رزرو تاکسی فرودگاه هیچ تفاوتی با سفر از فرودگاه به تهران ودیگر شهرهای ایران ندارد و بر اساس مصوبه سازمان تاکسیرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می باشد. کرایه تاکسی ها به صورت شناور و بر اساس قیمت ورودی ،میزان کیلومتر تا مقصد یا مبدا و ترافیک بر اساس نوع خودرو محاسبه می‌گردد.

مسافرین نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه اضافی به رانندگان تاکسی فرودگاه را نخواهند داشت و تمامی کرایه در اپلیکیشن مربوطه قابل مشاهده و پرداخت است.

همه جای ایران سرای من است

اپلیکیشن تاکسی فرودگاه امام امکان رزرو تاکسی از فرودگاه امام به کلیه نقاط ایران را دارد. همچنین از طریق این اپ تاکسی اینترنتی امکان رزرو از تهران به فرودگاه نیز فراهم می‌باشد.

انواع تاکسی های فرودگاه امام جهت رزرو

مسافرین محترم می توانند با توجه به تعداد نفرات و چمدان های خود از خودروهای متنوع تاکسی فرودگاه مانند تاکسی ون ،تاکسی سواری تویوتا،رنو سفران ، اریو، مینی ون کدی و تاکسی تویوتا رافور استفاده نمایند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *