سپرتا بلاگ
تاکسی فرودگاه امام خمینی

چرا باید از تاکسی فرودگاه امام خمینی استفاده کنیم؟

چمدان را بسته‌اید و عازم یک سفر به خارج از کشور هستید؛ شاید هم بعد از مسافرتی لذت بخش و اقامتی مطلوب در کشورهای دیگر بی‌صبرانه منتظر ورود به ایران و دیدن خانواده خود هستید. اصلا شاید میهمانی خارجی دارید و هدف شما فراهم کردن سفری در بالاترین سطح برای وی است. همه این سفرها لذت‌بخش خواهند بود به شرطی که شما یا مهمانتان  بدون دغدغه مسیر فرودگاه امام خمینی تا خانه و یا از خانه تا فرودگاه را طی کنید. در یکی نگرانی حضور به موقع در فرودگاه و در دیگری دیدار هر چه سریع‌تر خانواده را دارید. ضمن اینکه ایمنی و راحتی این سفر هم برایتان مهم است. تاکسی فرودگاه امام خمینی توسط اپلیکیشن شما را همراهی می کند .

ضرورت استفاده از تاکسی های فرودگاه

در بین انواع انتخاب‌ها برای این سفر درون شهری، از تاکسی‌های اینترنتی گرفته تا موسسه حمل و نقل نزدیک خانه‌تان یا شخصی‌های دربستی یا حتی ماشین شخصی خودتان هر یک مزایا و معایبی دارند که امکان دارد شما را برای تصمیم‌گیری کمی با شک و تردید روبرو کنند. اما تاکسی‌های ویژه‌ای هم در فرودگاه امام خمینی وجود دارند که انتخاب آن‌ها برای این سفر می‌تواند خیال شما را بابت  بسیاری از مسائل راحت کند. اما چرا این تاکسی‌ها گزینه برتر هر مسافر برای حمل و نقل می‌توانند باشد؟

 

تاکسی فرودگاه امام خمینی

آشنایی با فرودگاه امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یا IKA به عنوان میزبان تمامی پروازهای بین‌المللی تهران به بیش از 30 کشور جهان  در مساحت 14 هزار هکتار در 30 کیلومتری شهر تهران واقع  و در اتوبان تهران-قم قرار گرفته است. هر هفته بیش از 700 پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می‌شود. پس از ورود امکانات مختلفی از جمله دسترسی رایگان به اینترنت، سالن‌های استراحت، کافی شاپ، رستوران، مراکز خرید، صرافی، هتل و بویژه خدمات ترانسفر به مقصد با استفاده از تاکسی‌های فرودگاه وجود دارد که بنا بر نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

روش های دسترسی به فرودگاه امام خمینی

  3 روش برای دسترسی به فرودگاه امام خمینی وجود دارد که هر یک دارای مزایای مربوط به خود است و مسافران بر حسب نیاز و تمایل شخصی می توانند از آن‌ها استفاده کنند

1-خودروی شخصی:

این سفر از طریق آزاد راه تهران-قم و تهران-ساوه امکان پذیر است. خدمات پارکینگ برای استقرار خودروی شما در فرودگاه نیز فراهم است.  

2-مترو:

در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام خمینی ، امکانات استفاده از مترو نیز فراهم است. برای این موضوع لازم است در ایستگاه آخر خط یک یعنی شهر آفتاب نسبت به تعویض خط و استفاده از قطار اختصاصی فرودگاه اقدام کنید.

3-تاکسی:

یکی از راه‌های امن برای رسیدن به فرودگاه، استفاده از تاکسی های فرودگاه امام خمینی می‌باشد. با استفاده از اپلیکیشن سپرتا ‌می‌توانید تاکسی خود را بدون معطلی رزرو و در ساعت مد نظر خود، در راحتی و اطمینان در فرودگاه حضور یابید. علاوه بر این، برای هماهنگی می‌توانید با شماره‌ 91301278-021 جهت استفاده از تاکسی‌های VIP فرودگاه امام تماس حاصل نمایید. اطلاعات بیشتر تاکسی اینترنتی فرودگاه امام خمینی را اینجا ببینید

مزایای تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی

1- دسترسی 24 ساعته (24/7):

با اطمینان از شبانه‌روزی بودن تاکسی‌‌های فرودگاه و بدون معطلی در تمام روزهای هفته؛ می‌توانید سفر خود را با خاطری آسوده انجام دهید.

2- استفاده از مدرن‌‌ترین خودروها:

کمتر ناوگان حمل و نقلی را می‌ توان پیدا کرد که از خودروهای مدرن مطابق استانداردهای جهانی برای جابجایی افراد استفاده کند. خودروهایی مانند تویوتا کمری، هیوندا سوناتا، تویوتا Rav4، فولکس کدی، رنو سفران، آریو، ون هایس جزیی از این ناوگان تاکسیرانی فرودگاه امام خمینی (ره) هستند. مسافران می توانند سفری امن و در آرامش با این خودروها داشته باشند. برای تشخیص خودروهای فرودگاه هم کافی است به تابلوی آن‌ها با عنوان “تاکسی فرودگاه” توجه کنید. البته رنگ آن‌ها هم معمولا سبز یا زرد رنگ است.

3- رانندگان مجرب و آموزش دیده:

سفر راحت زمانی تامین می‌شود که همراه شما، راننده‌ای ماهر با اطلاعات کامل از مسیر و مقصد، آشنا به استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب و دارای تجربه در رانندگی باشد. رانندگان تاکسی فرودگاه امام خمینی با داشتن اطلاع از مسیرهای پر ترافیک و آشنا به آن با انتخاب صحیح مسیر، شما را در سریع‌ترین راه ممکن به مقصد می‌رسانند.

4- ایمنی و امنیت بالای سفر:

استفاده از خودروهای مدرن و مطابق با استانداردهای روز جهان، ایمنی سفر را برای شما در حدی بالا تامین می‌کنند. علاوه بر آن همراهی با یک راننده مجرب تضمینی مضاعف برای آسایش خیال شما برای رسیدن به مقصد خواهد بود. این امنیت به خصوص در حفظ اموال مسافر تکمیل کننده هر آنچه که مسافر می‌خواهد، است.

5- بیمه مسافر و سرنشینان:

در طول سفر کلیه سرنشینان تاکسی فرودگاه امام خمینی بیمه خواهند بود.این موضوع ایمنی مضاعفی برای مسافران ایجاد می‌کند.

6-شفافیت قیمت:

به دلیل نظارت انجام شده از سوی تاکسیرانی، کلیه خدمات تاکسی‌های VIP فرودگاه امام، با نرخ ثابت و مصوب ارایه می‌‌شوند. لذا از این جهت سردرگمی برای مسافر در جهت استفاده از سرویس‌ها وجود نخواهد داشت. ارائه فیش به مسافرین این امکان را می‌دهد که هزینه سفر را تا مقصد به صورت شفاف ملاحظه کنند و با استفاده از لینک ارسالی و همچنین در اپلیکیشن مسافر، سفر خود را به صورت اختصاصی و آنلاین رهگیری نمایند.

انتخاب بهترین‌ها گزینه اصلی یک مسافر

ممکن است برای رسیدن به مقصد، هزار و یک روش وجود داشته باشد، اما انتخاب آنچه بیشترین ایمنی را فراهم می‌آورد دغدغه اصلی هر مسافری خواهد بود. برای رسیدن به فرودگاه امام خمینی و بالعکس طی مسیر به سمت خانه از فرودگاه توسط مترو، اتوبوس، ماشین شخصی و یا تاکسی قابل انجام است. شاید پذیرفته شده باشد که برخی افراد به دلایل اقتصادی استفاده از مترو را برای حرکت خود انتخاب کنند. اما عدم دسترسی 24 ساعته به این وسایل، حفاظت اندک از اموال، وسایل و مشکلات جابجایی آن‌ها استفاده از این وسایل نقلیه را با محدودیت مواجه می‌سازد. در خصوص خودروی شخصی نیز هزینه بالای استفاده از پارکینگ برای قرار دادن یک یا چند روزه آن در محل امکان بکارگیری توسط همه افراد را تا حدی از دسترس خارج می‌کند.

شاید در این بین تنها گزینه معقول استفاده از تاکسی باشد، هر چند برای دریافت بهترین خدمات امکان دارد مجبور به پرداخت هزینه بالاتری نسبت به روش‌های قبل باشید، با این حال ایمنی و آرامش خاطر فراتر از هر چیز دیگری است. در این بین تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی با قابلیت خدمات‌رسانی و در دسترس بودن 24 ساعته، مزیت‌های ویژه‌ای را در اختیار مسافر قرار می‌دهند. مهم‌تر اینکه مجرب بودن شخص راننده در سطح بالاو نظارت لازم بر عملکرد وی، خیالی آسوده برای مسافر فراهم می‌کند.

در هر حال انتخاب بهترین‌ها حق هر فردی است که انتظار یک سفر بدون نگرانی را می‌کشد و اگر از روی آگاهی و با اطلاع کافی انجام پذیرد، مشکلی متوجه مسافر نخواهد بود. پس آگاهانه، آنچه لایق‌تان است را انتخاب کنید!

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *