نوبت دهی تاکسی ترمینالی
انتظار وحشتناک است ...!
در پایانه های مسافربری، پایانه های بار، ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها، همیشه تعدادی ناوگان تاکسیرانی برای انجام سفر یا جابه جایی بار، مشغول به کار هستند. رانندگان می بایست ساعت ها منتظر دریافت سرویس در صف بمانند، از طرفی دیگر در برخی مواقع خود مسافرین و حتی مدیران ترابری باید منتظر حضور رانندگان در ترمنیال و پایانه باشند و این انتظار بسیار وحشتناک است.
راهکار چیست؟
سپرتا برای حل این مسئله، اقدام به ارائه نرم افزار نوبت دهی رانندگان کرده که بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از اپلیکیشن رانندگان، نوبت گیری انجام می شود و رانندگان را به صورت هوشمند فراخوانی می کند!
کاربرد نرم افزار نوبت دهی
نوبت دهی و تاکسی اینترنتی پایانه های مسافربری
نوبت دهی و باربری اینترنتی پایانه های بار
نوبت دهی و تاکسی اینترنتی فرودگاه ها
نوبت دهی و تاکسی اینترنتی ایستگاه های راه آهن
نوبت دهی و حمل بار اینترنتی صنایع و معادن
مزایای استفاده از نرم افزار نوبت دهی رانندگان
رعایت عدالت و حقوق رانندگان
کاهش مدت زمان انتظار رانندگان
محاسبه پیمایش خودرو ها جهت دریافت سوخت
جلوگیری از ازدحام در صف های نوبت
جلوگیری از درگیری و تنش بین رانندگان
کاهش هزینه های سوخت و نگهداری ناوگان
SEPARTA
نرم افزارهای نرم افزار نوبت دهی و تاکسی اینترنتی
- سیستم فروش
- امور مالی و پرداخت
- سیستم سالن مسافر و بار
- سیستم مدیریت حراست
- مدیریت قوانین کرایه
- ردیابی و پایش لحظه ای
- موتور قوانین نوبت دهی
- سیستم مدیریت ترمینال
- پنل شرکت های حمل و نقلی
- سیستم هوشمند فراخوان رانندگان
- اپلیکیشن مسافرین و صاحبین بار
- اپلیکیشن رانندگان
- سیستم کنترل تردد (تشخیص پلاک ،rfid)
- داشبورد مدیریت
سیستم هوشمند فراخوان رانندگان
با استفاده از سیستم هوشمند فراخوان رانندگان و بدون نیاز به اپراتور و عملیات دستی، نرم افزار به صورت خودکار بر اساس پارامترهای نوع خودرو، تعداد مورد نیاز، ساعت مورد نیاز و … اقدام به فراخوانی رانندگان می کند.
آمارها و داده های تصمیم ساز در داشبورد مدیریتی
با استفاده از داشبورد مدیریتی، عملکرد سیستم بر اساس آمار و داده های برخط می تواند مورد استفاده مدیران عملیات و لجستیک پایانه ها، صنایع و معادن و فرودگاه ها برای تصمیم گیری هر چه بهتر مورد استفاده قرار گیرد.