پنل سازمانی سپرتا

با استفاده از پنل سازمانی اپلیکیشن سپرتا، کلیه سازمان ها، شرکت های هواپیمایی و هتل ها می توانند درخواست سفر را از طریق پنل خود، ثبت کنند. و با شارژ حساب کاربری خود، امکان ثبت درخواست تاکسی برای پرسنل یا مهمانان خود خواهند داشت. (با استفاده از نقشه)

مزایای پنل سازمانی سپرتا

مدیریت یکپارچه درخواست های سفر

مدیریت هزینه های سفر

گزارشات و شفافیت مالی

سهولت در حمل و نقل سازمانی

استفاده از خدمات تخفیفی و باشگاه مشتریان

استفاده از خدمات اعتباری و کیف پول سازمانی

خدمات و سرویس های حمل و نقلی سازمانی

درخواست
خودرو سـازمانی

خـدمات
پیکاپ مسافر

خدمات
رزرو سـفر

خدمات سرویس
ایاب و ذهاب پرسنل

مأموریت و
تاکسی بین شهری

ثبت نام پنل سازمانی

سازمان ها و شرکت ها به راحتی می توانند طریق وب سایت و یا به صورت تلفنی با کارشناسان پشتیبانی پنل سازمانی سپرتا تماس گرفته و ثبت نام خود را انجام دهند.

نحوه فعال سازی واستفاده از پنل سازمانی

پس از ثبت نام و دریافت پنل ،سازمان ها می توانند با دسترسی های مختلف (اپراتوری ، مدیریتی) به پنل دسترسی داشته باشند . جهت استفاده می بایست پنل خود را از طریق کیف پول سازمان شارژ نمایند و درخواست خود را ثبت نمایند . همچنین با استفاده از خدمات اعتباری سپرتا امکان درخواست خودرو جهت پرسنل با استفاده از اعتبار سازمانی امکان پذیر خواهد بود.

خدمات تخفیف و باشگاه مشتریان

 شرکت ها یا سازمان ها، همچنین آژانس های گردشگری، شرکت های هواپیمایی و شرکت های های مسافربری ریلی، امکان خرید کدهای تخفیف با درصد های مختلف را برای مسافرین خود خواهند داشت. بدین ترتیب، مسافرین با مراجعه حضوری به کانترهای فروش یا ثبت کد تخفیف در اپلکیشن؛ امکان استفاده از تاکسی دلخواه با قیمت تخفیفی را دارا می شوند.