تاکسی ون فرودگاه امام خمینی

سپرتا به عنوان مجری انحصاری تاکسی فرودگاه امام با دارا بودن بیش از 80 تاکسی ون آماده جابجایی مسافرین و خانواده ها از مبدا فرودگاه به شهر تهران و بالعکس و همچنین انجام سفرهای بین شهری از مبدا فرودگاه به کلیه شهرهای ایران می باشد.  تاکسی های ون فرودگاه با ظرفیت ها 9 مسافر و 9 چمدان به صورت شبانه روزی در تمامی ترمینال ها فرودگاه مانند ترمنیال یک، ترمینال سلام و ترمینال cip فعالیت می کنند. اگر تعداد کمتر از ۴ نفر است به صفحه رزرو تاکسی فرودگاه امام مراجعه کنید.

همین الان، به راحتی تاکسی ون فرودگاه امام را رزرو کنید

تاکسی ون فرودگاه امام

تاکسی ون از خانواده تاکسی های سفر گروهی محسوب می گردد. این خودرو ها با دارا بودن ظرفیت صندلی های بالا معمولا بین 7 تا 13 نفر امکان جابجایی مسافرینی که تعداد بالا دارند انتخاب می گردد. تاکسی ون معمولا جهت انجام سفرهای گروهی، سفرهای توریستی و سیاحتی، بازدید کارخانجات، همایش ها، سفرهای خانوادگی فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب کارخانجات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سفر بین شهری با تاکسی ون

سپرتا با دارا بودن تاکسی های ون و رانندگان بین شهری و آشنا بودن به جاده ها و شهرهای ایران امکان ارائه سفرهای بین شهری به مسافرین محترم را جهت سفرهای گروهی از مبدا و مقصد فرودگاه به کلیه نقاط ایران و یا از شهر تهران به شهر های دیگر را داراست. عمده سفرهای بین شهری تاکسی ون به مقاصد قم، کاشان؛ شهرهای شمالی و مشهد انجام می شود.

مزایای استفاده از تاکسی ون فرودگاه امام

خودرو های ویژه
خدمات شبانه روزی
رانندگان مجرب
کرایه مصوب
بیمه سفر
رزرو اینترنتی

انواع تاکسی ون های فرودگاه امام خمینی

  • تاکسی ون هایس و وانا (ظرفیت 9 نفر و 9 چمدان)
  • تاکسی ون تشریفاتی H350 (ظرفیت 12 نفر و 10 چمدان)

تاکسی ون دربستی

مسافرین محترم، شرکت ها، سازمان ها، تیم های ورزشی، امکان استفاده از خدمات تاکسی ون دربستی فرودگاه امام را جهت انجام سفرهای گروهی خود را خواهند داشت. تاکسی های ون فرودگاه با رانندگان مجرب و خودرو های ون لوکس، اماده ارائه خدمات دربستی به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی جهت سفرهای بین شهری خواهند بود.

خدمات تاکسی ون فرودگاهی به گردشگران خارجی

تاکسی ون فرودگاه امام با رانندگان مجرب و با تسلط به زبان های عربی و انگلیسی امکان ارائه خدمات به گردشگران و توریست های خارجی را دارند. گردشگران خارجی، مدیران تورهای گردشگری، هتل ها امکان رزرو تاکسی ون خود را از مبدا یا مقصد فرودگاه به راحتی خواهند داشت.

تاکسی فرودگاه امام خمینی

قیمت تاکسی ون فرودگاه امام

در قسمت نرخ تعرفه و کرایه تاکسی های فرودگاه امام، کرایه ها را می توانید ببینید. اما مدنظر داشته باشید که کرایه تاکسی ون فرودگاه امام  برای مقصدهای مناطق مختلف شهر تهران و یا مبدا فرودگاه، بر اساس قوانین تاکسی اینترنتی مصوب و بر اساس نرخ های شناور و تحت نظارت تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) محاسبه می شوند. پارامتر های مسافت، ترافیک، مبلغ ورودی، شرایط آب و هوایی و مقصد های دوم، توقف، تعداد چمدان اضافه در نرخ کرایه تاکسی ون تاثیر گذار هستند. همچنین قیمت کرایه سفرهای بین شهری بر اساس مصوبه سازمان راهداری محاسبه و در صورت آماده بودن راننده و تاکسی ون سفرهای بین شهری انجام می شود.

تاکسی فرودگاه امام خمینی

چطور تاکسی بگیرم ؟

شما مسافرین عزیز می توانید با تماس تلفنی رزرو در اپلیکیشن رزرو از طریق سایت تاکسی خود را رزرو نمایید

Essentials Logo

پشتیبانی 24 ساعته ، 7 روز

شماره تماس : 91301278-021

درباره سپرتا
قوانین و مقررات

کلیه حقوق وبسایت و اپلیکیشن ها متعلق به شرکت «پیشگامان آسیا» می باشد.

© پیشگامان آسیا – 1401