هوشمندانه بار خود را حمل نمایید

بازارگاه حمل و نقل بار اتصال هوشمند رانندگان با صاحبین بار و شرکت های باربری

حمل بار جاده ای با سپرتا

سپرتا به عنوان پلتفرم حمل و نقل هوشمنمد بار، حلقه اتصال رانندگان با صاحبین بار، صنایع و معادن و شرکت های حمل و نقلی است. کافی است درخواست خود را ثبت کنید تا سپرتا با موتور هوشمند خود، امکان ارتباط رانندگان با درخواست کنندگان را فراهم کند.

مزیت های بازارگاه سپرتا

ساده و در دسترس :

صاحبین صنایع و معادن و باربری ها می توانند به سادگی درخواست های حمل بار خود را ثبت کرده تا در دسترس رانندگان و شرکت های حمل و نقلی قرارگیرد.

موتور هوشمند اتصال :

سپرتا با موتور هوشمند خود اتصال سریع رانندگان را با صنایع و معادن برقرار کرده تا انتخاب رانندگان واجد شرایط حمل بار در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

صدور بارنامه به همرا ه بیمه نامه :

امکان صدور بارنامه در سراسر کشور به همراه بیمه نامه برای ایمنی و امنیت بار و اسودگی خیال صاحبین بار در سپرتا فراهم شده است.

اعلام بار دوطرفه :

سپرتا با ارتباط با صنایع معادن و کارخانجات و کشاورزان مختلف در سرتاسر ایران، امکان دریافت بار دوطرفه برای رانندگان را در سرتاسر ایران فراهم کرده است.

اپلیکشن رانندگان

رانندگان در سپرتا برای انتخاب بارهای پیشنهادی و ارتباط با صاحبین بار و صنایع و معادن، دارای اپلیکیشن و نرم افزار اختصاصی خود هستند. در این اپلیکیشن، رانندگان امکان نوبت گیری در سالن های بار، انتتخاب بار به صورت آزاد ، دریافت کرایه و پیش کرایه، ارتباط با صاحبین بار را دارا هستند

اپلیکشن صاحبین بار

صاحبین بار در اپلیکیشن مخصوص به خودشان می توانند درخواست خود را ثبت کنند تا سپرتا پیشنهاد آنها را به رانندگان مختلف اطلاع دهد. هر راننده بنابر شرایط خود می تواند این درخواست را قبول کند و خدمت رسانی را شروع کند.

پنل نرم افزاری صنایع و معادن

سپرتا با ارائه پنل اختصاصی به صاحبین صنایع و معادن امکان مدیریت داخلی فرایند درخواست حمل بار، مدیریت عملیات حمل و نقل و لجستیک و بارگیری ، مدیریت نوبت دهی، مدیریت ناوگان درون سازمانی و ارتباط با بازارگاه حمل و نقل هوشمند بار، کنترل تردد رانندگان، توزین بار و مدیریت پرداخت کرایه حمل را فراهم کرده است.

پنل شرکت های باربری و حمل و نقلی

در پنل نرم افزاری و اپلیکیشن موبایلی شرکت های حملی علاوه بر مدیریت ناوگان تحت پوشش و مالکلیت خود امکان اعلام بار، اعلام قیمت حمل و شرکت در مناقصات حمل بار در بازارگاه سپرتا، ارتباط با رانندگان و صاحبین بار فراهم شده است.

داده های آماری سپرتا بار

check-copy.webp

تعداد راننده

check-copy.webp

تعداد صاحب بار

check-copy.webp

تعداد اعلام بار